زمان درمان ایمپلنت دندان بعد از کاشت چقدر می باشد ؟


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ دندانپزشکی ما خوش امدید

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان تازه های دندان پزشکی و آدرس dentalnews.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 120
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 10
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 39
:: بازدید ماه : 101
:: بازدید سال : 913
:: بازدید کلی : 3986

RSS

Powered By
loxblog.Com

مختصری از تحولات دندانپزشکی روز در ایران و جهان

زمان درمان ایمپلنت دندان بعد از کاشت چقدر می باشد ؟
سه شنبه 26 شهريور 1398 ساعت 12:23 | بازدید : 40 | نوشته ‌شده به دست adrina | ( نظرات )

مدت زمان درمان کاشت ایمپلنت دندان

 

با استفاده از پرتونگاری دندان، جراح دهان می تواند میزان حجم استخوان موجود را تعیین و ارزیابی کرد، که آیا برای پشتیبانی از ایمپلنت کافی است یا خیر؟ علاوه بر این، جراح ممکن است از اسکنهای CBCT دندانپزشکی (اسکن توموگرافی محاسبه شده با پرتو مخروطی) برای ارائه یک نمای سه بعدی از فک و ارزیابی ارتفاع و عرض فک و لثه، برای تعیین کیفیت و کمیت استخوان استفاده شود. اسکن های CBCT همچنین به شناسایی موقعیت ساختارهای آناتومیکی (سینوس های فک بالا و عصب دندان در فک تحتانی) کمک می کند که باید از آن جلوگیری کرد.

مدت زمان درمان کاشت ایمپلنت دندان

از زمان قرار دادن ایمپلنت جراحی گرفته تا زمان تحویل پروتز  (روکش، دندان مصنوعی یا بریج)، زمان درمان بسته به میزان بافت استخوانی با کیفیت مناسب، می تواند بین چهار ماه تا نه ماه متفاوت باشد. بیماران با تراکم استخوان کم ممکن است به روشهای اضافی مانند افزایش استخوان نیاز داشته باشند که زمان درمان را به شش ماه یا حتی بیشتر افزایش می دهد. به همین ترتیب، بیمارانی که برای حمایت از پروتز نیاز به کاشت دندان بیشتری دارند، ممکن است نیاز  به 3 یا 4 ایمپلنت به صورت همزمان داشته باشند، که در این روش مدت زمان درمان به حدود نه ماه افزایش می یابد.

 

بافت استخوان در ناحیه کاشت ایمپلنت دندان

نکته آخر: پر کردن شکاف در حالی که تحت درمان کاشت ایمپلنت قرار دارید

اگر دندان هایی که می خواهید جایگزین کنید در قسمت جلوی دندان شما قرار دارد،  و برای شما بسیار مهم است که یک دندان موقت برای پر کردن شکاف در طول درمان داشته باشید. گزینه های رایج پروتزهای پلاستیکی ساده و پل ها  قابل جدا شدن وجود دارند. ترمیم های موقت نباید تحت فشار سنگین، گاز گرفتن یا جویدن قرار بگیرند، زیرا این امر می تواند در بهبود ایمپلنت های زیرین اختلال ایجاد می کند. ترمیم موقت مانند ترمیم نهایی زیبا نیست، اما به شما این اجازه را می دهد تا زمان تکمیل درمان بهتر به نظر برسید.

بعد از مراجعه دندانپزشک چه می کنید؟

در بین تمیز کردن دندانها و معاینات، از شما خواسته می شود بهداشت دهان و دندان را در خانه حفظ کنید. دندانپزشک بهترین راه برای مراقبت از ایمپلنت دندان را به شما توصیه می کند، از جمله:

استفاده و روش صحیح مسواک زدن حداقل به مدت دو دقیقه در هر جلسه و ایجاد عادت های خوب دندانپزشکی، مانند استفاده نکردن از دندان های خود به عنوان ابزاری برای نیش ناخن ها، باز کردن درب بطری ها و یا خرد کردن یخ.

توصیه دندانپزشکان کاشت ایمپلنت

  • روزانه دو بار در روز با استفاده از خمیر دندان فلوراید دندان خود را مسواک بزنید
  • هر روز با استفاده از نخ یا تمیز کننده بین دندانی بین دندان های خود را تمیز کنید
  • اگر مبتلا به بیماری دهان هستید، مسواک خود را هر 3 الی4 ماه یا زودتر جایگزین کنید
  • یک رژیم متعادل را حفظ کنید و میزان مصرف مواد قندی، نوشابه و میان وعده های غذایی را کاهش دهید
  • برای معاینات دهانی و تمیز کردن حرفه ای به طور مرتب به دندانپزشک خود مراجعه نمائید

یاداشت نهایی

تمیز کردن دندان ها به منظور تمیز و سالم نگه داشتن لثه و دندان ها است، که به نوبه خود به شما کمک می کند. در آینده؛ از پرداخت هزینه های دندانپزشکی پرهزینه خودداری کنید. با یک جلسه ویزیت رایگان در دندانپزشکی آدرینا، تیم ما می تواند مراحل اولیه مشکلات از جمله تراشه، بیماری لثه، حفره ها و حتی سرطان دهان را تشخیص دهد، بنابراین می توانید مداخلات اولیه را شروع کنید تا از بدتر شدن آنها جلوگیری کنید.

 

معرفی یکی از بهترین متخصص ایمپلنت تهران

 

کلینیک دندانپزشکی دکتر شهریار الیاهو با بیش از 15 سال فعالیت تخصصی در زمینه کاشت ایمپلنت دندان  واقع دراطراف میدان ونک با در اختیار داشتن کادر مجرب شامل متخصصین مختلف این زمینه ، خصوصا متخصص بیهوشی برای بیماران که از دندانپزشکی ترس دارند ، جراح و متخصص پریودنتال، متخصص ساخت پروتز های دندانی و همچنین سایر متخصصین زیبایی برای لمینت دندان  در کادر خود، به عنوان معتبرترین دندانپزشکی تهران شناخته می شود که با ارائه هزینه های مناسب و ایمپلنت ارزان روزانه تعداد بسیار زیادی از بیماران برای انجام کاشت ایمپلنت مراجعه می کنند 

 




:: موضوعات مرتبط: دنداپزشکی ایمپلنت , ,
:: برچسب‌ها: ایمپلنت دندان , ایمپلنت دندان اقساطی , ایمپلنت دندان شرق تهران , ایمپلنت دندان نارمک , جدیدترین ایمپلنت دندان , درمان ایمپلنت دندانی , ایمپلنت دندان ارزان ,
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: